مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

04 Dec 2017
کد خبر : 3817094
تعداد بازدید : 186

با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و مسؤولین دانشگاه، مراسم گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد.

با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و مسؤولین دانشگاه، مراسم گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز سه شنبه 1396/09/14 به منظور گرامیداشت مقام دانشجو، با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و مسؤولین دانشگاه، مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر محمدی فر سرپرست دانشگاه، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت نبی گرامی اسلام(ص)، روز دانشجو که حکایت از جوشش روحیه انقلابی دانشجویان دارد را به همه دانشجویان دانشگاه تبریک گفته و افزود: در تاریخ ایران دانشجویان در متن انقلاب اسلامی و تحولات کشور همواره حضور مؤثر داشته اند و هنوز هم این روحیه بسیار ارزشمند زنده و جاری است. وی هم چنین در توصیه ای به عموم دانشجویان، ایشان را به فعالیت در همه عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی دعوت کرده و خاطرنشان کرد: چراغ و علم و علم آموزی باید با حضور شما دانشجویان همیشه روشن باشد، تا بتوانیم به درستی معنای حقیقی دانشجو را به منصه ظهور برسانیم.

در این مراسم هم چنین حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا دانشجویان را چشم بیدار و فعال جامعه و پرچمداران انرژی، نشاط و پویایی در دانشگاه معرفی کرده و یادآور شد: از سال های طولانی قبل از انقلاب اسلامی ایران دانشجویان با حضور خود در عرصه مبارزات و فعالیت های سیاسی و فرهنگی موجب براندازی نظام طاغوت و شکفتن شکوفه های انقلاب اسلامی شدند. وی ادامه داد: رسالت دانشجو علم آموزی و دفاع از ارزش های والای حق و حقیقت در راستای اخلاق و دینداری است.

در ادامه این مراسم هم چنین پس از تبریک روز دانشجو و ارائه گزارشی مختصر توسط آقای دکتر نقدی معاون جدید دانشجویی دانشگاه، از دانشجویان سرآمد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.