مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا برگزار شد

26 Sep 2015
کد خبر : 3837629
تعداد بازدید : 175

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت جان باختگان حادثه تلخ منا همزمان، صبح امروز با حضور اقشار مختلف دانشگاهی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت جان باختگان حادثه غمناک منا همزمان، صبح امروز یکشنبه 5/7/1394 با حضور اقشار مختلف دانشگاهی در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر منصور غلامی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هم چنین تسلیت به مناسبت حادثه های مسجد الحرام و منا در روزهای اخیر، این ضایعه را بسیار غمبار دانسته و گفت: با توجه به تجربه سال های گذشته این اتفاقات متاسفانه بی سابقه نیستند و آل سعود نمی خواهد به جنایات خود پایان دهد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت دفاع مقدس افزود: باید از کسانی که در دوران دفاع مقدس به هرنحوی زحمت کشیده و جانفشانی کردند تا این کشور پایدار بماند، تقدیر نمود. رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: شعارزدگی نباید باعث شود تا از محتوا دور بمانیم. وی خاطرنشان کرد: اگر تحقیق کنید جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای دنیاست و این از نعمت هایی است که در سایه عنایات و راهنمایی های رهبری انقلاب اسلامی بدست آمده است. دکتر غلامی سربلندی جمهوری اسلامی ایران را سربلندی همه ایرانیان دانسته و گفت: رشد علمی و دستاوردهای علمی قابل عرضه، مشتی بردهان دشمنان است و ما باید کمک کنیم تا افراد شاخص با سربلندی بیشتر در محیط های علمی حضور پیدا کنند.

در ادامه این مراسم سه نفر از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطرات از سال های ایثار و شهادت پرداختند.