مردانگی و ایثار سیره شهداست

20 Sep 2016
کد خبر : 3830174
تعداد بازدید : 246

سردار مجیدی در جمع ورزشکاران زورخانه ای: شهدا الگوهای واقعی برای جوانان ما بوده و باید به طور صحیح به جامعه معرفی شوند.

سردار مجیدی در جمع ورزشکاران زورخانه ای: شهدا الگوهای واقعی برای جوانان ما بوده و باید به طور صحیح به جامعه معرفی شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عصر روز دوشنبه 1395/6/29 همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر و نیز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، مراسم جشنی به همین مناسبت با حضور دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا، سردار مظاهر مجیدی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، دکتر یلفانی نایب رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی زورخانه ای کشور،  علی ضمیری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، پیشکسوتان و ورزشکاران ورزش زورخانه ای در زورخانه پوریای ولی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این مراسم، سردار مجیدی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان همدان در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: شهدا الگوهای واقعی برای جوانان ما بوده و باید به طور صحیح به جامعه معرفی شوند. وی افزود: امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون جانفشانی ها و فداکاری های شهدا بوده و باید ضمن قدردانی از مقام شامخ این شهدای عزیز، از خداوند بزرگ شاکر این نعمت باشیم. جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان هم چنین با اشاره به روحیه ایثارگری و جوانمردی شهدا خاطرنشان کرد: مردانگی و ایثار سیره شهداست و در اخلاق و رفتار ایشان منش پهلوانی و جوانمردی مشهود و دیدنی است.

در ادامه این برنامه هم چنین از طرف فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور با اهداء شال افتخار مروج فرهنگ پهلوانی از خانواده شهید سرافراز سردار علیرضا شمسی پور تجلیل بعمل آمد.

در پایان ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در گود زورخانه پوریای ولی دانشگاه بوعلی سینا به اجرای این ورزش زیبا و ارزشی پرداختند.