مسابقات فوتسال یه مناسبت دهه مبارک فجر برگزار گردید

08 Feb 2016
کد خبر : 3833924
تعداد بازدید : 211

به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقۀ فوتسال کارکنان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا از تاریخ 3/11/94 لغایت 17/11/94 با حضور 6 تیم در سالن محبی دانشگاه برگزار گردید.

به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقۀ فوتسال کارکنان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا از تاریخ 3/11/94 لغایت 17/11/94 با حضور 6 تیم در سالن محبی دانشگاه برگزار گردید. در دور اول مسابقات، تیم‌ها در دو گروه سه تیمی قرار گرفتند و بصورت گروهی با هم بازی کردند. در گروه اول، 3 تیم شیمی-ادبیات-هیئت علمی قرار داشتند که از این گروه تیم ادبیات با 4 امتیاز و شیمی با 4 امتیاز (تفاضل گل کمتر) به مرحلۀ بعد صعود کردند. در گروه دوم نیز 3 تیم مرکزی-انتظامات-کشاورزی قرار داشتند که از این گروه تیم مرکزی با 6 امتیاز و تیم انتظامات با 3 امتیاز به مرحلۀ بعد رفتند.

در دو دیدار حساس نیمه‌نهائی، ابتدا دو تیم انتظامات و ادبیات به مصاف هم رفتند که این دیدار نزدیک با نتیجۀ 2-2 به پایان یافت تا تکلیف تیم صعودکرده به فینال در ضربات پنالتی مشخص شود. در ضربات پنالتی تیم انتظامات موفق‌تر عمل کرد و با نتیجۀ 4-2 به پیروزی رسید. در بازی دیگر، تیم شیمی به مصاف مرکزی رفت که این بازی نزدیک در نهایت در اوقات اضافه با نتیجۀ 4-3 به سود تیم شیمی خاتمه یافت.

در بازی رده‌بندی تیم‌های ادبیات و مرکزی به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم مرکزی با نتیجۀ 5-2 پیروز شد. نهایتآً در بازی فینال، تیم‌های شیمی و انتظامات در یک بازی تماشائی به مصاف هم رفتند. این بازی پربرخورد در پایان اوقات اضافه با نتیجۀ 6-5 به سود تیم شیمی خاتمه یافت.

علوم شیمی

انتظامات

مرکزی

حمید مقیمی

مرتضی قاسمی هنر

علی دشتی

اکبر رضایی باغبان

مهدی میرشاه ولد

فریدون نادری

محمد حسنی

میثم اسلامی فرد

حجت فیضی

امین قویمی

جمال ثابتیان

حمید رضایی قانع

حجت اله مینایی

احمد مرادی

سید هادی حسینی

مهدی محمودی

رضا کریمیان

محمد میر آفتاب

طالب عبدالهی

مرتضی نیازی

مجتبی رضایی

بلال عبدالهی

امیر چراغی

مهدی رضایی

علیرضا علیزاده(سرپرست)

مصطفی حاجیلوئی

علی زارعی

 

بهرام کرمپور(سرپرست)

محمد بیاناتی همدانی

 

حسین سلامت خواه(سرپرست)