مسابقه بزرگ دانش آموزی پایش شهری

01 Oct 2017
کد خبر : 3820349
تعداد بازدید : 258

همزمان با آغاز سال تحصیلی٩٧-١٣٩۶، اداره مدیریت بحران شهرداری همدان در نظر دارد مسابقه بزرگ دانش آموزی پایش شهری را در مدارس سطح شهر همدان با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان در خصوص پیشگیری مخاطرات و ترویج مهارت ها و توانایی های جامع جمع آوری اطلاعات، تفکر، بیان و ارتباط در کودکان و نوجوانان همچنین بیان مسایل محله ای و پیشنهاد راه حل برای آن ها و آمادگی برای مقابله با مخاطرات توسط ساکنان محلی با افزایش آگاهی آن ها درباره پیشگیری از بلایا برگزار نماید.

همزمان با آغاز  سال تحصیلی٩٧-١٣٩۶، اداره مدیریت بحران شهرداری همدان در نظر دارد مسابقه بزرگ دانش آموزی پایش شهری را در مدارس سطح شهر همدان با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان در خصوص  پیشگیری مخاطرات و ترویج مهارت ها و توانایی های جامع جمع آوری اطلاعات، تفکر، بیان و ارتباط در کودکان و نوجوانان همچنین بیان مسایل محله ای و پیشنهاد راه حل برای آن ها و آمادگی برای مقابله با مخاطرات توسط ساکنان محلی با افزایش آگاهی آن ها درباره پیشگیری از بلایا برگزار نماید.

دانش آموزان عزیز می بایست با کمک و همراهی خانواده های محترم با دقت در محله  خود پیاده روی کرده  و کروکی ای از محل سکونتشان تهیه نموده و انواع خطرات را در صورت مشاهده با علامت اختصاری شرح داده شده بر روی آن نشان دهند. همچنین  نقاط خطرناک مورد نظر خود را با رنگ آبی و نقاط امن را با رنگ سبز  و نقاط مورد علاقه را با رنگ قرمز بر روی کروکی مشخص کنند. شرح کامل مسابقه به همرا علائم اختصاری، خطرات احتمالی نیز در پوستر مسابقه درج شده است.

دانش آموزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره ٣۴٢٣٣٧۴٣ تماس حاصل نمایند.

برای دریافت مسابقه روی لینک زیر کلیک کنید

دریـافت فایل ضمیمه