معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقۀ چهار کشور در دانشگاه بوعلی سینا

12 Nov 2016
کد خبر : 3829034
تعداد بازدید : 177

سومین نشست شورای معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقۀ چهار در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

سومین نشست شورای معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقۀ چهار در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1395، سومین نشست شورای معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقۀ چهار کشور( استان های همدان، مرکزی، قزوین و قم)، با حضور دانشگاه ها و مؤسسات آمورش عالی عضو، در سالن فجر دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این نشست دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه بوعلی سینا، ضمن خیر مقدم گفت: بایستی در مورد فلسفۀ منطقه بندی در دانشگاه ها بحث کرد و این مطلب را یه عنوان محور هم افزایی برنامه ها قرار دهیم. وی افزود: باید از ظرفیت این منطقه بندی استفاده کنیم و بنا به برنامه های چشم انداز دانشگاه ها، در جهت برون رفت از بحران های منطقه ای گام برداریم تا برای دانشگاه های عضو این منطقه فرصت های مناسبی فراهم شود. آقای دکتر غلامی خاطرنشان کرد: ما باید با توجه به منابع دانشگاه ها از جمله امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نحوۀ استفاده از آنها هدف گذاری کنیم، که قطعا این توانمندی ها باید با کمک دانشگاه ها تقویت شود.

در این نشست هم چنین، آقای دکتر یعقوب محمدی فر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا، گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه به لحاظ منابع مالی و انسانی و هم چنین املاک ارائه نموده و نرم افزار جدید به کار گیری شده در این معاونت را با ذکر جزئیات شرح داد.

در ادامه، معاونین محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقۀ چهار کشور به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل منطقه پرداختند.