معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا از خانواده مرحوم علی‌صفدر وفایی‌فرد تجلیل کرد

13 01 2022 07:15
کد خبر : 3795452
تعداد بازدید : 186

دکتر قربانی، در راستای ترویج فرهنگ وقف در حوزه علم و کتاب، از خانواده مرحوم علی‌صفدر وفایی‌فرد خیّر نیک اندیش تجلیل کرد.

 

 

در ابتدای این دیدار دکتر قربانی ضمن تقدیر و تشکر از عمل نیک این خانواده محترم در خصوص اهداء بیش از 500 جلد کتاب نفیس به دانشگاه، با اشاره به نیاز روز افزون به امکانات و فضاهای آموزش‌عالی برای دانشجویان و دانشگاهیان و از سوی دیگر سیل عظیم مشتاقان ورود به دانشگاه، ابراز امیدواری کرد، با همت و تلاش بیشتر دولت از یکسو و ایجاد بستر مناسب جهت حضور خیرین در این زمینه شاهد رشد و شکوفایی علمی هرچه بیشتر و بهتر دانشگاه‌­های کشور باشیم.

ایشان عنوان داشت به ­نظر می‌­رسد یکی از راه­‌های همگانی کردن فرهنگ شرکت در امور خیر در جهت رفع نیازهای دانشگاه، تقدیر از اقدامات سخاوتمندانه و ارزشمند این عزیزان است، لذا برگزاری چنین جلساتی برای تکریم مروجین و نیکوکاران از وظایف هر فرد دانشگاهی است.

در ادامه دکتر زارع ابیانه، ضمن تقدیر و تشکر از این عمل خداپسندانه، با توجه به سخنان پیامبر بزرگوار اسلام، اقدام خانواده مرحوم وفایی فرد را صدقه جاریه برشمرد

ایشان ابراز داشت، باقیات صالحات نیز در تعابیر قرآنی همین خیرات و مبرات است که آثار آن همچون اثر علم و دانش ماندنی است و تا دنیا باقی است، ثواب و خیر آن به عامل عمل خواهد رسید و بهترین نیکی است.

در پایان همسر مرحوم وفایی فرد ضمن بیان خاطراتی، ابراز امیدواری کرد تا بتواند ادامه دهنده راه آن خیّر بزرگوار باشد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از این خانواده نیک اندیش قدردانی به عمل آمد.

 

 

اخبار مرتبط

There are no results.