معرفی گروه آموزش‌های کاربردی و الکترونیکی دانشگاه بوعلی سینا

10 Jul 2018
کد خبر : 3812069
تعداد بازدید : 207

گروه حاضر از تیرماه 1397 جایگزین گروه سابق آموزش‌های نوبت دوم و مجازی دانشگاه گردید. این گروه جدید زیر مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه بوعلی سینا می‌باشد

امروزه آموزش‌های مجازی به عنوان یکی از راه‌های نوین یادگیری در جوامع پیشرفته استفاده و توسعه یافته است. با پیشرفت و گسترس سیستم‌های دیجیتالی مانند گوشی‌های هوشمند و نفوذ بالای اینترنت در کشور این حوزه بسیار مورد توجه واقع شده است. سامانه‌ها و سیستم‌های مدیریت یادگیری بسیار توسعه و کاربر پسند شده اند.

همچنین با توجه به نیاز کشور به کسب مهارتهای فنی و حرفه ای در زمینه اشتغال و امور اجرایی و ضعف نظام سنتی آموزش عالی در این زمینه و با توجه به اسناد چشم انداز در آموزش عالی، دوره های کوتاه مدت کاربردی در دانشگاهها میتوانند تا حدی پاسخگوی نیاز جامعه مدرن امروزی باشند.

گروه حاضر از تیرماه 1397 جایگزین گروه سابق آموزش‌های نوبت دوم و مجازی دانشگاه گردید. اهداف این گروه جدید که زیر مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه بوعلی سینا می‌باشد به شرح زیر اعلام می‌گردد:

1- توسعه برنامه‌های آموزش کوتاه مدت و تقاضا محور

الف) ارایه دوره‌های کوتاه مدت یک تا چند روزه به صورت کارگاه برای متقاضیان داخل و خارج از دانشگاه

ب) ارایه دوره‌های کوتاه مدت یک تا سه ماهه به صورت دوره برای متقاضیان داخل و خارج از دانشگاه

2- ارایه دوره‌های کاربردی با هدف افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان

3- برگزاری، پیگیری و همکاری در انجام کارگاه‌های کاربردی آموزشی، پژوهشی و دانش افزایی در سطوح دانشجویی و هیات علمی به صورت حضوری و مجازی

4- توسعه آموزش‌های حضوری به کمک ابزار آموزش مجازی و ارائه تعدادی دروس به صورت مجازی یا ترکیب حضوری مجازی

5 -توسعه آزمون‌های مجازی در سطوح مختلف.