نشاط و همدلی دانشگاهیان در پیاده روی عید غدیر

18 Sep 2016
کد خبر : 3830264
تعداد بازدید : 205

با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، پیاده روی دست جمعی به همراه جشن عید سعید غدیر در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، پیاده روی دست جمعی به همراه جشن عید سعید غدیر در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر و نیز هفته دفاع مقدس و به همت اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، پیاده روی دست جمعی به همراه جشن عید سعید غدیر در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، دکتر منصور غلامی رئیس و اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه بوعلی سینا با پوشیدن لباس ورزشی در یادمان شهدای گمنام دانشگاه و در جمع دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه حاضر شده و پس از قرائت فاتحه در این یادمان معنوی، مسیر پیاده روی دست جمعی را به اتفاق دانشگاهیان از میدان شهدای گمنام دانشگاه شروع کرده و پس از ادامه این مسیر تا میدان دانشکده کشاورزی، این حرکت نمادین و پرنشاط را تا سالن شهید محبی ادامه دادند. در ادامه هیأت رئیسه دانشگاه و دانشگاهیان گرامی پس از حضور در سالن شهید محبی در جشن عید سعید غدیر شرکت نمودند.

درابتدای این جشن پس از تلاوت آیاتی چند از کلام نورانی وحی، دکتر مهرداد عنبریان مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه پس از عرض تبریک ایام و خیرمقدم به حاضرین، گزارش مختصری از برنامه های اداره تربیت بدنی دانشگاه را برای آینده شرح داد.

در ادامه این مراسم دکتر سیدرسول عمادی معاون دانشجویی دانشگاه نیز از برنامه های معاونت دانشجویی برای ایجاد رفاه ورزشی و سلامت دانشگاهیان مطالبی را عنوان کرده و افزود: از هیچ تلاشی برای ایجاد محیطی در خور و شایسته برای فعالیت های ورزشی شما خانواده بزرگ دانشگاه فروگذار نمی کنیم.

در پایان به قید قرعه به سه نفر از پرسنل دانشگاه سه دستگاه دوچرخه و هم چنین به 30 نفر دیگر از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان حاضر در برنامه 30 عدد کارت هدیه اعطا شد.