نشست بانوان هیأت علمی با ریاست محترم دانشگاه

28 Nov 2016
کد خبر : 3828524
تعداد بازدید : 175

جمعی از اعضای هیأت علمی خانم دانشگاه طی نشستی با ریاست محترم دانشگاه دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، عصر روز یکشنبه 7/9/95 جمعی از بانوان هیأت علمی دانشگاه به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل خاص بانوان هیأت علمی در نشستی با حضور آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه و آقای دکتر حسن علی عربی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی در سالن فجر دانشگاه به گفتگو پرداختند.

در این نشست دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر و تبریک هفته بسیج گفت: سعی داریم تا در حوزه حضور اعضای هیأت علمی، از مقوله نگاه جنسیتی دور شویم و بیشتر به توانمندی­های علمی و اجرایی ایشان بپردازیم. وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه، بررسی مسائل و توانمندی­های بانوان هیأت علمی دانشگاه است و امیدواریم تا مباحث طرح شده مثمر ثمر باشد، البته دلیل دیگری که وجود دارد تعداد و نسبت قابل توجه دانشجویان دختر در دانشگاه است. ریاست دانشگاه خاطر نشان کرد: در بحث مواجهه با دانشجو و استاد نباید فقط نگاه علمی لحاظ شود، بلکه باید نگاه تربیتی را برای دانشجویان به صورت ویژه­ای لحاظ نمود. وی اضافه کرد: اگر اساتید موفقی در دانشگاه هست که می­توانند الگوی دانشجویان قرار گیرد، باید از ایشان دعوت شود تا در جمع دانشجویان حضور پیدا کنند و از علم و تجارب و محاسن اخلاقی آنها بهره­مند شوند.

در ابتدای این نشست هم­چنین دکتر فخرالسادات نصیری ولیک بنی، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، مطالبی را پیرامون مسائل خاص بانوان هیأت علمی دانشگاه ارائه نموده و از حضور بسزای خانم­ها در عرصه­های علمی بخصوص در دانشگاه ابراز خوشحالی نموده و گفت: امیدواریم در تصمیم­گیری­های مهم از نظرات خانم­ها استفاده بشود.