نشست بررسی مسائل فرهنگی در محیط های دانشجویی با حضور ریاست محترم دانشگاه

06 Nov 2015
کد خبر : 3836699
تعداد بازدید : 166

پرسنل انتظامات دانشگاه در نشستی با حضور ریاست محترم دانشگاه، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت دانشجویی دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به بررسی مسائل فرهنگی در محیط های دانشجویی پرداختند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز شنبه 16/8/1394 پرسنل انتظامات دانشگاه در نشستی با حضور دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، حجه الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر سید رسول عمادی معاونت دانشجویی دانشگاه و دکتر اکبر عروتی موفق معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به بررسی مسائل فرهنگی در محیط های دانشجویی پرداختند.

در این نشست دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)، از برگزارکنندگان این جلسه تشکر کرد و گفت: چنین جلساتی برای تبادل نظرات و تجربیات بسیار مفید بوده و باید به طور مستمر برگزار گردد. ریاست دانشگاه بوعلی سینا خدمت به مسلمین، شیعیان و مؤمنین را عبادت دانسته و افزود: بحث انتظامات و تعامل با دانشجویانی که با ساختار اداری و سازمانی آشنا نیستند، به طور صحیح، کار سخت و مشکلی است و باید در رویارویی با ایشان قانون را تبیین نموده و به آنها بنمایانیم که دانشگاه دارای قوانین و مقرراتی است. دکتر منصور غلامی همچنین بر رعایت استاندارد ها تاکید کرده و گفت: ما نباید دچار فراز و فرود شویم، بلکه باید در طول روز رفتار یکدستی را ازخود بروز دهیم. ایشان همچنین تقدیر و تشکر را ملاک انجام وظیفه ندانسته و گفت: بدون توجه به اینها هرکسی باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد. ریاست دانشگاه بوعلی سینا ضمناً پرسنل انتظامات دانشگاه را به اکرام و احترام بیش از پیش میهمانان دانشگاه توصیه نموده و افزود: همکاران ما باید صبور باشند و در برخورد با مخاطبان خود با عطوفت ظاهر شوند.

در این جلسه همچنین حجه الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر سید رسول عمادی معاونت دانشجویی دانشگاه و دکتر اکبر عروتی موفق معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به طرح دیدگاه های اخلاقی و اسلامی در این حوزه پرداخته و پرسنل حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.