نشست صمیمانۀ اعضای شورای پایگاه شهید امینی با رئیس دانشگاه

05 Apr 2016
کد خبر : 3833519
تعداد بازدید : 161

در ابتدای سال جدید، اعضای شورای پایگاه شهید امینی با رئیس دانشگاه دیدار نموده و به طرح برنامه­­های خود برای سال 95 پرداختند.

در این جلسه دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی­سینا ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و همۀ کارکنان دانشگاه، به نام­گذاری سال 95 به­نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره نموده و افزود: نباید فعالیت­های ما در حد حرف باقی بماند، البته ما باید در ضمن انجام وظایف و مسئولیت­ها، قلب و دل همکاران را با برنامه­ها و اهداف خود همراه کنیم. رئیس دانشگاه خاطر­نشان کرد: نباید از یاد بردکه برخی اقدامات و فعالیت­های ما ممکن است در ذهن بعضی از دانشجویان انگیزه­­­ای ایجاد کند که آنها وارد عرصه­های مختلف جامعه بشوند و بسیار مؤثر برای جامعه باشند. وی افزود: در فضای کلی دانشگاه در کنار جامعه بسیج اینطور به نظر می­رسد که اختلافی در مباحث مختلف وجود ندارد و خوشبختانه فضای همدلی و دوستانه­ای وجود دارد و باید این فضا به سمتی برود که همۀ اقشار دانشگاهی در برنامه­های بسیج شرکت کنند. دکتر غلامی تأکید کردند نباید از خاطر برد که در مراسم و برنامه­ها به آن دسته از رزمندگان و ایثارگرانی بپردازیم که تا به حال نام و یاد آنها در هیچ کجا مطرح نشده است.

هم­چنین در این دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج شهید امینی ضمن تشکر از    مساعدت­های رئیس دانشگاه، به طرح دیدگاه­ها، پیشنهادات و برنامه­های خود برای سال 95 پرداختند.