نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه 4

30 Sep 2018
کد خبر : 3809909
تعداد بازدید : 260

جلسه مدیران تربیت بدنی دانشگاه های کشور در روز چهارشنبه چهارم مهرماه سال جاری در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.

جلسه مدیران تربیت بدنی دانشگاه های کشور در روز چهارشنبه چهارم مهرماه سال جاری در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.

جلسه مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه 4 کشور در روز چهارشنبه 97/7/4 به منظور بررسی و بحث درباره برگزاری مسابقات ورزشی در بخش دانشجویی و کارمندی در سطح منطقه 4 با حضور دکتر نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی­ سینا و مدیران تربیت بدنی برگزار شد.

در این جلسه دکتر نقدی ضمن خوش ­آمد گویی به مدیران تربیت بدنی، ایام سوگواری ماه محرم را تسلیت گفتند و در ادامه ایشان تربیت بدنی را زیرمجموعه­ یکی از نهادهای اجتماعی به عنوان فراغت و سرگرمی معرفی کردند. همچنین بر اهمیت توجه به سلامت و سرگرمی دانشجویان که در دوره ویژه ای از زندگیشان قرار دارند با این توضیح که فعالیت در این زمینه مراجعه به مراکز مشاوره روانشناختی و بهداشت را کاهش خواهد داد تأکید کردند. دکتر عنبریان نیز ضمن گرامیداشت شروع سالتحصیلی جدید، از کلیه مدیران تربیت بدنی منطقه به منظور برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان که در تابستان سال جاری برگزار شد کمال قدردانی را داشتند.

پس از بحث و تبادل نظر، برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه سواری، تیراندازی و ژیمناستیک در بخش دانشجویان به میزبانی برخی از دانشگاه­های منطقه 4 پیشنهاد گردید. همچنین برگزاری مسابقات فوتسال و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی آقا و شنا و آمادگی جسمانی کارکنان و اعضای هیات علمی خانم در دستور کار قرار گرفت.