نشست مدیران دانشجویی دانشگاه های منطقه 8

03 Jan 2015
کد خبر : 3842204
تعداد بازدید : 208

نشست مدیران دانشجویی دانشگاه­های منطقه 8 ، شامل استان­های همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه (رازی و صنعتی) امروز یکشنبه 14/10/93 در دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی­ سینا برگزار شد.

نشست مدیران دانشجویی دانشگاه­های منطقه 8 که شامل استان­های همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه (رازی و صنعتی) می­شود، امروز یکشنبه 14/10/93 در دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی­ سینا برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر هزاوئی معاون دانشجویی دانشگاه با ارائه گزارشی عنوان نمودند که روش خدمات به دانشجویان با وضع و شیوه موجود جوابگوی نیاز و شأن دانشجو نبوده و دانشجو نباید در حوزه تغذیه، وام و سایر خدمات دانشجویی متکی به یارانه­ ها باشد.

در ادامه آقای دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی­ سینا با تشکر از حضور مدیران دانشجویی دانشگاه­ های منطقه (8) افزود در حوزه­ های مختلف بخصوص در حوزه دانشجویی باید از نظرات دانشگاه­ های دیگر استفاده شود تا در این زمینه تحولی رخ بدهد. در حال حاضر به دلیل پرهزینه بودن، حداقل خدمات به دانشجویان داده می­شود که البته این حداقل­ها در شأن و منزلت دانشجو نیست.

ایشان با عنوان اینکه باید خدمات دانشجویی مخصوصاً در حوزه تغذیه و خوابگاه به بخش خصوصی واگذار شود، تا در این حوزه ضمن رخداد کیفی، کاهش قیمت نیز مشاهده شود و انتخاب بر عهده دانشجو باشد.

در ادامه این جلسه مدیران دانشجویی منطقه 8 کشور به بحث و تبادل نظر پیرامون اتوماسیون خوابگاه و ساماندهی خوابگاه­ های خصوصی و دیگر موضوعات حوزه دانشجویی پرداختند.

گفتنی است که این جلسه بصورت ماهانه و گردشی در دانشگاه­ های منطقه برگزار می­گردد.