نشست مدیران روابط عمومی دانشگاهها موسسات آموزش عالی کشور

24 May 2015
کد خبر : 3839924
تعداد بازدید : 153

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاهها ومراکزآموزش عالی کشور همزمان با روز دزفول و روزمقاومت و پایداری درسالن جلسات وزارت علوم

این جلسه با تلاوت آیاتی ازکلمه الله مجید آغازگردیدوبامولودی خوانی توسط یکی از مدیران روابط عمومی  ادامه یافت.
دکتر محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و قائم مقام ستاد خیّرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها باید در ترویج گفتمان خیرین و واقفین آموزش عالی نقش اساسی ایفا کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر امید در نشست مدیران روابط عمومی دانشگا‌ه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که در وزارتخانه تشکیل شد اظهار داشت: روابط عمومی در جایگاه پلی میان دستگاه‌ها و مردم و همچنین پلی میان مدیران و مجموعه کارکنان شناخته شده است. رمز موفقیت دولت‌ها در دنیا روابط عمومی قوی است و در کشور ما و در مجموعه آموزش عالی کشور نیز این امر صدق می‌کند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاههای کشور با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاههای کشور گفت : این برنامه ها باید دارای پیوست فرهنگی بوده و به جایگاه روابط عمومی نگاه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به نقش دانشگاهها به عنوان مهمترین نهاد تربیت کننده نیروی انسانی متخصص و متعهد برای بخشهای دولتی و خصوصی گفت : رسالت بخش روابط عمومی این است که  دستاوردهای مهم علم و فناوری مراکز آموزشی و پژوهشی  را به زبانی ساده به اطلاع افکار عمومی برساند.