هشتمین اجلاس بین المللی سیاست گذاری رشد توسعه شهری و حفاطت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا

21 Sep 2015
کد خبر : 3837779
تعداد بازدید : 174

هشتمین اجلاس بین المللی سیاست گذاری رشد توسعه شهری و حفاطت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا با همکاری موسسه معماری ژاپن در تهران و همدان برگزار می گردد.

هشتمین اجلاس بین المللی سیاست گذاری رشد توسعه شهری و حفاطت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا با همکاری موسسه معماری ژاپن در تهران و همدان برگزار می گردد. فروم و کارگاه تخصصی این اجلاس از تاریخ 28 شهریور ماه در شهر همدان با میزبانی گرم دانشگاه بوعلی سینا، استانداری همدان، شهرداری و میراث فرهنگی شهر همدان و سایر نهادهای ذیربط آغاز گردیده و در تاریخ 8 مهر ماه خاتمه می یابد.

از سال 2009 موسسه معماری ژاپن در راستای راه اندازی فروم سیاست گذاری و با هدف گردآوری موسسات مسئول از راهرو اوراسیا(مناطق وسیع قاره ای از آسیا شرقی تا اروپا  و بعنوان خط اتصال تمدن های مختلفی از شرق و غرب) و تقویت ارتباط میان کشورهای مذکور اقدام نموده است.

در کارگاه تخصصی همدان، تیمی متشکل از دانشجویان ژاپنی، ایرانی و چینی بر روی پروژه تحقیقاتی و برنامه ریزی مشخص شده از طرف کمیته علمی فروم مطالعه خواهند کرد. اساتید مجرب از دانشگاه ها تعیین می شوند. نتیجه نهایی تحقیق در کنفرانس همدان در تاریخ 8 مهرماه در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان و کنفرانس بین المللی تهران در تاریخ 11 و 12 مهرماه با میزبانی دانشگاه علم و صنعت، ارائه خواهد شد.
 

فروم بین المللی سیاست گذاری رشد و حفاظت شهرهای تاریخی اوراسیا فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد گفتمانی سازنده و تقویت روابط در حوزه اوراسیا خواهد بود و دانشگاه بوعلی سینا آرزومند است استقبالی گرم از دانشجویان، اساتید و شرکت کنندگان محترم به عمل آورد.

وب سایت کنفرانس به آدرس زیر است:

http://icth2015.ir/index-fa.php