هفتمین نشست هیأت های استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

14 Jul 2017
کد خبر : 3822674
تعداد بازدید : 187

هفتمین نشست هیأت های استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری در روزهای 20 و 21 تیر 1396 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

هفتمین نشست هیأت های استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری در روزهای 20 و 21 تیر 1396 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این نشست که با خیر مقدم دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا آغاز بکار کرد، هیأت های استانی نظارت و ارزیابی سراسر کشور، مدعوین معاونت پژوهشی وزارت عتف و نمایندگان منتخب واحدهای نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی و فناوری شرکت داشتند.

در این نشست نظام جامع نظارت و ارزیابی علم، پژوهش و فناوری و دفترچه ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی در قالب نشست، میزگرد و جلسات نقد و گفتگو با مشارکت همه اعضا و چهار کارگاه جدا گانه مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این نشست، دکتر زکایی رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری پیرامون مسائل و راهکار های نظارت و ارزیابی، دکتر نیستانی مدیر گروه نظارت و ارزیابی وزارت عتف پیرامون ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت واحدها و گروه های آموزشی، پژوهشی و فناوری و دکتر چشمه سهرابی درخصوص وضعیت ارزیابی علم،‌ پژوهش و فناوری در ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

ضمنا در روز دوم نشست دکتر احمدی معاون پژوهشی وزارت عتف پیرامون مسائل و راهکارهای پژوهشی سخنرانی نمودند.

این نشست در روز چهارشنبه 21 تیر 1396 با تقدیر از هیأت های استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری به کار خود پایان داد.