همایش بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدید پذیر

27 Jul 2015
کد خبر : 3838724
تعداد بازدید : 172

همایش بهینه سازی و توسعه انرژی های تجدید پذیر، صبح روز دوشنبه با حضور دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران و کارشناسان...

همایش بهینه سازی و توسعه انرژی های  تجدید پذیر، صبح روز دوشنبه با حضور دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران و کارشناسان نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سطح کشور آغاز به کار کرد در ابتدای این همایش دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و شرکت کنندگان همایش، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات دانشگاه بوعلی سینا در جهت بهینه سازی مصرف حامل های انرژی، کاهش هزینه های اضافی و مدیرت منابع امکانات و تأ سیسات موجود در دانشگاه با توجه به کمبود این منابع، ارائه نمودند.

در ادامه نشست، دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تشکر از برگزاری اولین همایش در دانشگاه بوعلی سینا، گردشی بودن اجرای این همایش ها در دانشگاه های کشور را خوب ارزیابی نموده و گفت: امیدواریم که موضوع های طرح شده در این همایش مثمر ثمر و مورد استفاده برای مدیران و کارشناسان در دانشگاه ها باشد و در آینده مسائل بصورت کتابی جامع در اختیار دانشگاه ها توسط مدیریت طرح های عمرانی وزارت قرار خواهد گرفت.

وی افزود هدف ما کاهش هزینه دانشگاه ها در مصرف حامل های انرژی می باشد که این امر به فقط با همکاری مجموعه دانشگاهیان امکان پذیر است .

در این همایش دکتر رخشان مهر مدیر کل ارزیابی طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در باره اقدامات وزارت متبوع در باب برنامه ریزی برای بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدید پذیر توضیحاتی ارائه کرد.

لازم به ذکر است همایش مذکور تا ظهر روز چهار شنبه 7/5/94 ادامه دارد.