همه باید در انتخابات شرکت کنند

13 Feb 2016
کد خبر : 3833804
تعداد بازدید : 275

دکتر غلامی در جشن انقلاب اسلامی گفت:در بارۀ انتخابات تکلیف و شاخص را مقام معظم رهبری معین نموده­اند و به توصیۀ ایشان همه باید در انتخابات شرکت کنند و نباید بهانه­تراشی کنیم و به هر دلیلی در انتخابات حضور نداشته باشیم.

دکتر غلامی در جشن انقلاب اسلامی گفت:در بارۀ انتخابات تکلیف و شاخص را مقام معظم رهبری معین نموده­اند و به توصیۀ ایشان همه باید در انتخابات شرکت کنند و نباید بهانه­تراشی کنیم و به هر دلیلی در انتخابات حضور نداشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه، ضمن تبریک ایام مبارک دهۀ فجر و با اشارۀ به آیۀ شریفۀ "الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا" گفت: کسانی که در راه  خدا تلاش می­کنند، خداوند راه را به آنها نشان می­دهد. دکتر غلامی خاطرنشان کرد: یاد و خاطرۀ امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را از آغاز نهضت تاکنون گرامی می­داریم و باید قدردان از خودگذشتگی­هایی باشیم که برای تثبیت و شکوفایی انقلاب اسلامی، تحت رهبری حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب به بار نشسته است. وی از شرایطی که برای برادران و خواهران مسلمانان در کشورهای دیگر حادث شده ابراز تأسف نموده و گفت:بخشی از این شرایط را هموطنان ما در مناطق غرب و جنوب غربی کشور احساس کرده­اند و ما باید بدانیم، امنیت امروز ما ثمرۀ مجاهدت رزمندگان اسلام است که خطرهای متوجه کشور را به بیرون از مرزها هدایت کرده­اند. دکتر غلامی تأکید کرد: در هر مقطعی مسئولیتی بر عهدۀ ما می­باشد و نباید این مسئولیت­ها را فراموش کرد و البته نباید عنایات الهی را در انجام وظایف و نیل به اهداف بلند انقلاب نادیده گرفت که از ابتدا شامل حال مردم ما شده است. ریاست دانشگاه افزود:لزوم برگزاری سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این است که ما را به یاد خون شهداء و زحمات و از خودگذشتگی­های مردم غیور ایران انداخته و هم­چنین یادآور وظایف ما در مورد انقلاب و کشور است و این نکته نباید نادیده گرفته شود که برطرف کردن کاستی­ها و مشکلات کشور وظیفه امثال ما بوده و نباید این وظیفه را به گردن دیگران بیاندازیم. ایشان هم چنین با اشاره به انتخابات پیش­رو برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در این باره تکلیف و شاخص را مقام معظم رهبری معین نموده­اند و به توصیۀ ایشان همه باید در انتخابات شرکت کنند و نباید بهانه­تراشی کنیم و به هر دلیلی در انتخابات حضور نداشته باشیم، نکته دیگر این است که پس از انتخابات نمایندگان نباید در این انتخابات اشکال کنیم و انتخاب مردم را زیر سؤال ببریم و باید بدانیم که همۀ کسانی که در انتخابات وارد شده اند مورد تأیید شورای نگهبان بوده و پس از انتخابات وظیفۀ ما حمایت از این منتخبان ملت است.