وزیر پیشنهادی علوم فردی خوش نام در آموزش عالی کشور است

21 Oct 2017
کد خبر : 3819464
تعداد بازدید : 204

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برای دولت دوازهم، فردی خوش نام در آموزش عالی کشور است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برای دولت دوازهم، فردی خوش نام در آموزش عالی کشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از ایرنا، دکتر ناصر شمس رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به معرفی دکتر منصور غلامی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دکتر غلامی یکی از چهره های علمی و آکادمیک کشور است و از افراد نیک دانشگاهی به شمار می رود. وی گفت: به طور حتم دکتر منصور غلامی به سبب مسؤولیت های مختلفی که در عرصه آموزش عالی داشته است، تجربه بسیار مفید و مناسبی کسب کرده است. رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: این تجربیات دکتر غلامی می تواند پس از تصدی کرسی وزارت علوم، بسیار مفید بوده و در مباحث کلان این وزارتخانه موثر واقع شود. دکتر شمس خاطرنشان کرد: هم اکنون یکی از معضلات اصلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور چگونگی تأمین و افزایش بودجه است که امیدوارم وزیر علوم دولت دوازدهم به این امر بیش از گذشته اهتمام ورزد.
وی ابراز امیدواری کرد دکتر منصور غلامی با تصدی کرسی وزارت علوم در دولت دوازدهم به سبب آگاهی که از مشکلات حوزه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دارد گام های مناسب بیشتری برای گره گشایی از مشکلات بردارد.