پایان هفته سوم جشنواره مسابقات درون دانشگاهی

16 Dec 2015
کد خبر : 3835229
تعداد بازدید : 195

نتایج مسابقات دارت و دو دانشجویان دختر و بدمینتون، تنیس روی میز و مقدماتی والیبال دانشجویان پسر مشخص شد.

در ادامه رقابت های جشنواره درون دانشگاهی در بخش دانشجویان دختر و در رشته دارت که در یک جدول تک حذفی برگزار شد محبوبه طالبی با شکست همه حریفان اول شد و محبوبه فدائی ومهسا عبدی دوم و سوم شدند.

در رقابت های دو و در ماده 400 متر حمیده توحیدی، نرگس مالمیر و نیلوفر آئینی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند. در ماده 60 متر حمیده توحیدی و فائزه فربد مشترکا و با کسب رکوردی یکسان اول شدند نفیسه یعقوبی به مقام دوم رسید و زهرا جعفری سوم شد. در ماده ترکیبی پریسا خواجه وند مقام اول را کسب کرد زهره بیگلری دوم ونفیسه یعقوبی سوم شد.

در بدمینتون دانشجویان پسر متین علی بخشی اول، علی سلگی دوم و جواد قرائی سوم شدند.

در تنیس روی میز محمدرضا عتاب، محمدرضا محمدی و محمد امین امیدزاده در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در مرحله مقدماتی والیبال دانشجویان پسر و در گروه اول تریت بدنی ارشد در بازی اول با نتیجه 2 بر صفر از سد دانشکده علوم گذشت در بازی دوم این دانشکده علوم بود که موفق به شکست دیگر تیم دانشکده تربیت بدنی شد. با بردی که تربیت بدنی ارشد مقابل تربیت بدنی 2 در بازی سوم و با نتیجه 2 بر 1 به دست آورد از این گروه تربیت بدنی ارشد وعلوم موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند. در دیگر گروه نتایج زیر حاصل شد:

ابتدا فنی مهندسی1 با نتیجه 2 بر صفر از سد ادبیات گذشت.در بازی دوم دانشکده مدیریت و حسابداری  رزن 2 بر صفر از سد فنی مهندسی 2 گذشت. دانشکده مدیریت و حسابداری  رزن موفق شد  در دیگر دیدارهای خود با نتایج قاطع 2 بر صفر دانشکده ادبیات و فنی مهندسی 1 را شکست دهد. فنی مهندسی 2 نیز توانست با نتایج 2 بر 0 فنی مهدنسی 1 و ادبیات را از پیش رو بردارد. از این گروه نیز دانشکده مدیریت و حسابداری رزن و فنی مهندسی 2 به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.