پیام‌تشکر سرپرست محترم دانشگاه به مناسبت مشارکت کارکنان و دانشجویان دانشگاه در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه

17 Nov 2017
کد خبر : 3817724
تعداد بازدید : 188

با وقوع زلزله استان کرمانشاه متأسفانه جمعی از هموطنان عزیز جان خود را از دست داده و یا مصدوم و مجروح گشتند و ویرانی های زیادی برجا ماند.

با وقوع زلزله استان کرمانشاه متأسفانه جمعی از هموطنان عزیز جان خود را از دست داده و یا مصدوم و مجروح گشتند و ویرانی های زیادی برجا ماند.
این حادثه قلب تمامی ملت ایران را جریحه دار نمود و به صحنه ای از نمایش همدلی و همبستگی ملی تبدیل شد. مردم ایران از اقشار مختلف و از اقصی نقاط کشور در حد توان و بضاعت خود به یاری زلزله زدگان شتافتند. اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز به سهم خود و به عنوان قطره ای از این رود خروشان مشارکت قابل توجهی داشتند.  از مساعی این عزیزان و بویژه دانشجویان که برنامه های زیبایی را در جمع آوری و ارسال کمک¬ها اجرا نمودند تشکر نمایم. رجاء واثق است انشاءا... این همدلی و همبستگی از آلام زلزله زدگان بکاهد. قطعاً آسیب دیدگان زلزله پس از رفع نیازهای اولیه و ضروری برای بازسازی زندگی میاز به حمایت و کمک های بیشتری دارند که سهم جامعه دانشگاهی در ادامه چنین کمک هایی سهم منحصر به فردی است.
انتظار می رود جامعه دانشگاهی در قالب برنامه ای منسجم جامع، بهسازی کالبدی و توانمندسازی روانی و اجتماعی آسیب دیدگان را در دستور کار خود قرار دهند.
دانشگاه بوعلی سینا با تکیه بر توان علمی کلیه همکاران دانشگاهی و دانشجویان عزیز و با جلب مشارکت سایر نهادهای مسئول می تواند نقشی ماندگار در این زمینه ایفا نماید.انشاالله با استمرار تلاشهای همدلانه هرچه سریعتر شاهد محو آثار زلزله از منطقه باشیم