پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان برای انتصاب دکتر غلامی

29 Oct 2017
کد خبر : 3818774
تعداد بازدید : 170

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پیامی به دکتر غلامی، رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای منصب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به وی تبریک گفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پیامی به دکتر غلامی، رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای منصب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به وی تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به شرح زیر است:

 

بسمه‌تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر منصور غلامی

با اهدای سلام و آرزوی بهروزی


اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی همدان، موفقیت حضرتعالی را در جلب نظر و اعتماد ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که منجر به انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم شد را صمیمانه تبریک گفته و توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

بی‌گمان، این انتخاب بجا و شایسته که حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان حضرتعالی در ادوار مختلف مسئولیتهایتان است، نشأت گرفته از تعهد، کارآمدی، خردورزی، اعتدال گرایی، شایستگی‌، تخصص و تجربه موفق شما بوده و نویدبخش آینده ای پرامید برای دانشگاهیان سراسر کشور است.

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن خرسندی و مباهات به خاطر انتخاب شایسته حضرتعالی که از همکاران علمی استان همدان بوده و هستید، آمادگی هرگونه همکاری و کمک به آن وزارتخانه و حضرتعالی را برای پیشبرد اهداف و در راستای منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌نماید.

توفیق روزافزونتان را در نیل به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و حفاظت از منزلت رفیع جامعه علمی کشور و آراستن فضای علم به فضایل اخلاقی در درگاه احدیت آرزومندم.

 

دکتر سید حبیب اله موسوی‌بهار

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان