پیام تبریک ریاست دانشگاه بمناسبت روز روابط عمومی

16 May 2018
کد خبر : 3813494
تعداد بازدید : 217

دکتر محمدی فر طی پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

دکتر محمدی فر طی پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

 

نامگذاری 27 اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

روابط عمومی در کشور اسلامی ایران که رابط مردم و مسئولان مبتنی بر حق و تکلیف است ماموریتی خطیر بوده و این نهاد بعنوان حلقه اتصال در ایجاد رابطه منطقی بین مدیران و مخاطبان ادارات و تعامل اثرگذار با رسانه های گروهی جایگاه و اهمیتی خاص دارد. درهمین راستا کوشش برای انتقال حقایق قابل نقد و انتقاد با نیت اصلاح مشکلات برای گام نهادن بسوی مقصدهای متعالی در همه بخش ها نیز از ماموریت های روابط عمومی ها می باشد.

بدیهی است امروزه ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر نماید. به بیان دیگر علم ارتباطات با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی و ارائه اطلاعات مشاوره‌ای به مدیران ارشد سازمان، دسترسی مخاطبان به اخبار و اطلاعات روز، حضور مستمر خویش را اعلام می‌نمایند.

اینجانب ضمن تبریک روز روابط عمومی آرزوی توفیق روزافزون در پناه خداوند منان را برای تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی دارم.