پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه به مناسبت حلول شعبان المعظم و اعیاد سعید شعبانیه

09 May 2016
کد خبر : 3832769
تعداد بازدید : 195

ابتدای این ماه در مدرسه سرخ شهادت، در کلاس انسان‌ساز سالار شهیدان درس هیهات مناالذله را می‌آموزیم و در محضر علمدار کربلا،

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد                    عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین                    یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

 

ابتدای این ماه در مدرسه سرخ شهادت، در کلاس انسان‌ساز سالار شهیدان درس هیهات مناالذله را می‌آموزیم و در محضر علمدار کربلا، رشادت و وفاداری به ولایت را، و آنگاه بر خوان گسترده سیدالساجدین، زین‌العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می‌چشیم. ماه مبارکی که به یمن ولادت سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و فرزند گرانقدر ایشان حضرت امام سجاد (ع) فصل نوینی فرا روی جانبازان و پاسداران ایران اسلامی گشوده می شود تا برای صیانت از مکتب آزادی و آزادگی میثاقی دوباره ببندند.

گذری بر حماسه افتخار آمیز دوران دفاع مقدس، برترین گواه تاثیر پذیری پاسداران و جانبازان ایران اسلامی از فرهنگ ناب عاشورا است. آنان که در سایه تاسی به امامان معصوم آنچنان از ارزش های معنوی و استقلال این مرز و بوم دفاع کردند که حکایت رشادت و جانبازی هایشان لرزه بر تن دشمنان اسلام و انقلاب انداخت. دلیر مردانی که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار آنان است.

در میان این ماه گرانقدر، به حسا‌ترین نقطه تاریخ یعنی ولادت یگانه منجی همه انسانها حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا له الفداء می‌رسیم و ندای انتظار را سر می‌دهیم؛ ندایی که مظلومان و رنج کشیدگان تاریخ را مرهم زخم‌ها بوده و شیعه را زبانزد همه عالم نموده است. بال سرخ شهادت و بال سبز مهدویت، بال پرواز ما در آسمان انسانیت و فطرت است.

اینجانب با آرزوی برخورداری همگان از فیوضات شعبان المعظم، بهار غفران و رحمت واسعه الهی و ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت چهار خورشید نبوی و روز پاسدار و جانباز، سعادت و سلامتی خانواده بزرگ دانشگاه بوعلی سینا را در سایه توجهات ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.