پیام دکتر محمدی‌فر به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا:

13 03 2019 01:07
کد خبر : 3807546
تعداد بازدید : 217

«شهادت یک هدیه‌ای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند و به دنبال هر شهادتی باید تصمیم‌ها قوی‌تر بشود» (امام خمینی ره).

روز بیست و دوم اسفند هرسال، در آستانۀ فصل بهار به نام روز شهید و بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است. تقارن روز بزرگداشت شهدا با فصل تازه شدن طبیعت، بهترین فرصت است تا به یاد آوریم نسیم خوشِ استقلال، آزادی، آسایش و امنیتی که در فصل بهاران به گونه‌ای سحرانگیز وزیدن گرفته است، نتیجۀ دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌ها و قطره‌قطرۀ خون شهیدانی است که در طول تاریخ، برای دفاع از ایران و اسلام در مقابل ظلم و نابرابری و تجاوز و استکبار ایستادند و سرمشقی جاودانه شدند برای همۀ آزادگان و آیندگان این مرز و بوم.
 بی‌تردید بزرگداشت یاد و خاطرۀ شهدا تکلیفی است بایسته برای همگان، که البته همواره مورد تأکید امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدّظله‌العالی) نیز بوده است و بر همگان روشن است که عزّت، پیشرفت، اقتدار و صلابت امروز کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری‌ها و ایستادگی‌های شهیدان جانباز و فرزانۀ این مرز و بوم بوده است.
اینجانب  سالروز بزرگداشت شهدا را  به خانواده‌های معظم و معزز ایشان و ایثارگران سرافراز انقلاب تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند بزرگ خواستارم و البته از استادان، دانشجویان و آحاد جامعۀ علمی دانشگاه بوعلی‌سینا انتظار می‌رود که با افتخار به پایداری در مسیر انقلاب و پیوند علم و معرفت، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای نیل به قله‌های متعالی علم و دانش و گسترس آن، که بهترین راه برای ادامۀ مسیر آرمانی شهیدان است، گام بردارند.
دکتر یعقوب محمدی‌فر
 

اخبار مرتبط

There are no results.