پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت سالروز آغاز دهه مبارک فجر

30 Jan 2016
کد خبر : 3834179
تعداد بازدید : 169

والفجر و لیال‌ عشر پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) و با تکیه بر قدرت خروشان...

والفجر و لیال‌ عشر

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق مرحمت فرمود تا در پرتو رهبری پیامبرگونه آن امام عزیز و سفر کرده و معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش، رهبر عزیز انقلاب، 37 سال همراه با عزت و سرافرازی را سپری نموده ایم و در حال فتح قله های بلند پیشرفت و تعالی برای کشور عزیزمان هستیم. امروز در هر بخش از ایران اسلامی زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آینده ساز عزیزمان کمر همت به آبادانی کشور بسته اند و این ویژگی بارز انقلاب ماست که خودباوری را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هدیه داده است.

اینجانب سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره)  و فرا رسیدن دهه فجر، دهه ای که در ۳7 سال قبل موجب از بین رفتن حکومت ظالمانه و غاصب رژیم شاهنشاهی شد را گرامی داشته و ارج می نهم و به همه اعضاء محترم خانواده بزرگ دانشگاه بوعلی سینا صمیمانه تبریک می گویم. از خدای بزرگ خواهانم که توفیق احیا و پاسداشت این ارزش ها را به همه ما عنایت فرماید تا در راستای تحقق شعارهای مترقی و بلند انقلاب اسلامی گامهای موثری برداریم.