پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

17 Sep 2017
کد خبر : 3820724
تعداد بازدید : 184

ریاست محترم دانشگاه در پیامی شروع سال تحصیلی جدید را به استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

ریاست محترم دانشگاه در پیامی شروع سال تحصیلی جدید را به استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

    آغاز سال تحصیلی جدید را به همه تلاشگران عرصه علم و دانش، کارکنان گرامی و اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز بویژه دانشجویان جدیدالورود که به تازگی به مجموعه دانشگاه بوعلی سینا پیوسته اند، صمیمانه تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با اراده ای راسخ در راستای فراگیری علم و دانش همت گمارده و با سلاح تقوا و دانش در جهت سربلندی میهن عزیزمان ایران گام نهید. ما در مجموعه دانشگاه بوعلی سینا، در راستای ماموریت اصلی خود می کوشیم تا با پرورش نیروهای کارآفرین، خلاق، متعهد و مومن در عرصه علم و فناوری کشور، در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

انتظار دانشگاه بوعلی سینا از دانشجویان خود که به عزت و استقلال کشور عزیزمان متعهد هستند، این است که از فرصت به دست آمده جهت تحصیل در این دانشگاه برای علم آموزی و خودسازی نهایت بهره را برده و دانشگاه را به داشتن دانش آموختگانی متخصّص، متدیّن و فرهیخته مفتخر سازند.

برای اعضای محترم هیأت علمی نیز، سال تحصیلی جدید را سرشار از موفقیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی، آرزومندم و امیدوارم در ایفای وظیفه­ی سترگ و خطیر خود، جهت آموزش علمی و هدایت معنوی دانشجویان دانشگاه، استوار و موفق باشند و پرتوان تر از گذشته به منظور پیشرفت ایران عزیز، همّت خود را به کار گیرند و با شجاعت علمی در همه زمینه ها رتبه علمی دانشگاه را از مرتبه فعلی به مراتب بالاتر ارتقاء بخشند.

از مدیران و کارکنان دانشگاه نیز که همواره دلسوزانه و خستگی ناپذیر به فعالیت مشغول هستند انتظار می رود با اهتمام و برنامه ریزی، در دانشگاه مطابق با فرهنگ اسلامی ایرانی، محیطی برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقای خدمات به جامعه دانشگاهی و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور، چون همیشه کوشا باشند.

 توفیق همکاران و دانشجویان را از خداوند منان مسالت می نمایم