پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا در پی شهادت شهید محسن فخری زاده

28 11 2020 04:40
کد خبر : 3798637
تعداد بازدید : 183

 

 

بسم الله الرحمان الرحیم
 
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ  فَمِنْهُم مَّن قَضیَ‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ  وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا -احزاب۲۳»
 
سرزمینم همواره شاهد بزرگانی بوده است که عزّت، پیشرفت و افتخار را برای ایران و مردمانش به ارمغان آورده اند. همانان که بر آموزه های الهی و انقلابی استوار ماندند و درسِ عشق به خدا و جانبازی در راه او را، به همگان آموختند. آنان که رفتند، تا من و تو آزاد و سربلند زندگی کنیم. همانان که سرافرازانه زیستند و با افتخار، عمر و جان خویش را با خدا معامله کردند. 
 
شهید والا مقام، دکتر محسن فخری زاده از همین تبار است. شهادت این دانشمند متعهد را به محضر حضرت ولی عصر «عجل الله فرجه» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و جامعه علمی کشور تبریک و فقدان او را تسلیت عرض می کنیم. ضمن تاکید بر پایداری و وفاداری خود بر پیمان جان نثاری و تلاش در راه آرمان های اسلام و انقلاب، بیان می داریم که این واقعه، ذلّت و پلیدی دشمنان این مرز و بوم را به نمایش گذاشته و به همگان ثابت می کند که پایه های پیشرفت کشور، بر توکّل به خدای قادر متعال، اعتماد به نیروی دورنی جامعه و ایستادگی در برابر مستکبران استوار است.
 
 
محمد مهدی حاجیلوئی محب
 
 

اخبار مرتبط

There are no results.