کاندیداهای کرسی خبرگان مردم استان همدان در دانشگاه

16 Feb 2016
کد خبر : 3833669
تعداد بازدید : 176

عصر روز سه­شنبه 27/11/94، چهار کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای بیان دیدگاه های خود در دانشگاه بوعلی ­سینا حضور یافتند.

عصر روز سه­شنبه 27/11/94، چهار کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای بیان دیدگاه های خود در دانشگاه بوعلی ­سینا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آستانۀ برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و در ایام قانونی تبلیغات انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری، چهار کاندیدای این کرسی حساس، آقایان آیت الله موسوی اصفهانی، آیت الله رازینی، حجت الاسلام شعبانی و حجت الاسلام نقوی (نمایندۀ آیت الله طه محمدی) با حضور در جمع اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، ضمن بیان دیدگاه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود در فضایی سالم و صمیمانه به سؤالات طیف های مختلف دانشجویی، اعم از تشکل های اسلامی و همچنین عموم دانشجویان پاسخ داده و در مباحث مطرح شده مواضع خود را اعلام کردند.

گفتنی است در این جلسه مسائلی مانند لزوم وجود ولایت فقیه در غیاب امام معصوم، لزوم یا عدم لزوم وجود رهبری یا شورای رهبری، مباحث مرتبط با جناح های مختلف سیاسی و تفکرات سالم و فاسد سیاسی و اینکه در این باره خط و مشی صحیح کدام است، چگونگی نظارت نمایندگان مجلس خبرگان بر امورات رهبری، موقعیت اقتصادی کاندیداهای خبرگان، میزان هزینه های انتخاباتی ایشان و .... مطرح شد.

لازم به ذکر است این برنامه به همت اقشار مختلف بسیج در دانشگاه، جامعۀ اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.