گردهمایی اعضای شورای آموزشی دانشکده ها و هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد

27 Sep 2015
کد خبر : 3837509
تعداد بازدید : 157

بعدازظهر امروز گردهمایی اعضای شورای آموزشی دانشکده ها و هیات رئیسه دانشگاه در سالن فجر دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

بعدازظهر امروز دوشنبه 6/7/1394 گردهمایی اعضای شورای آموزشی دانشکده ها و هیات رئیسه دانشگاه در سالن فجر دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

درابتدای این دیدار دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تسلیت به مناسبت حادثه تاسف بار منا و هم چنین تشکر از حضور رؤسا و معاونین آموزشی محترم دانشکده ها و مدیران محترم گروه های آموزشی، این نشست را بسیار مفید و مؤثر خوانده و گفت: ما باید ضمن ایجاد همدلی و هم زبانی در جهت اجرای هدفمند برنامه های دانشگاه گام برداریم. وی افزود: برنامه محور شدن در اجرای وظایف دانشگاه از ملزومات بوده و باید با تلاش و کمک یکدیگر این مهم را به منصه ظهور برسانیم. ریاست دانشگاه بوعلی سینا برنامه راهبرد دانشگاه را آرمان و هدف عالی دانشگاه خوانده و گفت: مطالب موجود در برنامه در کوتاه مدت قابل دستیابی نبوده و نیازمند تلاش بیش از پیش برای رسیدن به آن در درازمدت هستیم، البته این بدان معنی نخواهد بود که حال حاضر دانشگاه مدنظر نباشد.

در طول مدت این گردهمایی اعضای شورای آموزشی دانشکده ها نیز به طرح مشکلات و مسائل دانشکده ها و گروه های آموزشی پرداخته و هم چنین در همین راستا پیشنهادات خود را نیز مطرح نمودند.