آئین تکریم و معارفه مسؤول سابق و سرپرست جدید "نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا" برگزار شد.

18 08 2020 03:21
کد خبر : 3799768
تعداد بازدید : 179

آئین تکریم و معارفه مسؤول سابق و سرپرست جدید "نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا" با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات شهید چمران برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا پیرامون موضوع مسؤولیت و پرورش انسان‌های آزاده، متعهد و‌ متخصص سخن گفت.

سپس حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمد عباسی مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا در رابطه با مسؤولیت در حکومت اسلامی صحبت کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدمهدی حاجیلوئی‌محب سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا در رابطه با جبهه‌سازی فرهنگی و لزوم کار به‌هم پیوسته با وجود سلایق و حتی روش‌های مختلف در کنار هم، برای رشد نسل جوان امروز مطالبی را بیان داشت

در پایان نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در رابطه با عمل صالح سخنرانی کرد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حاجیلوئی محب عضو هیأت علمی گروه معارف دانشگاه بوعلی‌سینا است و پیش از این نیز معاونت آموزشی و پژوهشی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان را عهده‌دار بوده است.

 

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.