دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه بوعلی سینا افتتاح شد

08 09 2020 19:36
کد خبر : 3799527
تعداد بازدید : 190

باحضور دکتر علی اکبر مسگر، معاون حمایت و گفتمان‌سازی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه بوعلی سینا با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی و مساعدت مؤثر به بسط دانش و شکل گیری جنبش ملی نقد و نظریه پردازی افتتاح شد.

 

 

در ابتدای جلسه دکتر محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، ضمن خوش آمدگویی به دکتر مسگر، بر لزوم اهمیت جایگاه کرسی‌های نظریه‌پردازی و نگاه به سایر رشته ها در این خصوص تأکید کرد و پیشنهادهایی برای تقویت کمیته دستگاهی ارائه داد.

در ادامه دکتر علی اکبر مسگر، نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی ارائه داد و به تمایل این دبیرخانه برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه و گسترش تعامل بین دانشگاه بوعلی سینا و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد.

 

در پایان جلسه طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمدی فر  به ریاست کمیته دستگاهی دانشگاه بوعلی سینا منصوب شد.

 

 

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.