هفته بسیج گرامی باد

21 Nov 2016
کد خبر : 3828704
تعداد بازدید : 327

پیام ریاست دانشگاه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

پیام ریاست  دانشگاه به مناسبت  گرامی داشت هفته بسیج

 

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.                                              امام خمینی(ره)

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر ارجمند حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود .

بسیج مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار است، که عاشقان مکتب آن فرهنگ ناب بسیجی را به سرمشق امام حسین(ع)، به خون شهدا، به فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگاشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها مزین کرده‌اند.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان بصیر و دریادل و خانواده بزرگ شاهد وایثارگر اساتید ،کارکنان و دانشجویان عزیز، سلام و درود می فرستیم به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در راه وطن خون خود را فدا نمودند تا میهن اسلامی مان امنیت داشته باشد