هفته دفاع مقدس یادآور مردمانی است که از خون خود گذشتند/ دفاع مقدس ارزش‌های معنوی را در این مرز و بوم حفظ و نهادینه کرد

23 09 2019 04:25
کد خبر : 3805209
تعداد بازدید : 234

دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مردمانی است که از خون خود گذشتند؛ شما هر جای دنیا که پای بگذارید می‌بینید یادمان و نماد سربازان گمنام برافراشته شده است، که هدف از آن نگاهی به رشادت، شجاعت و جانفشانی افرادی است که از خود گذشتند تا کشوری را حفظ کنند.

دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در مراسم تجدید عهد و پیمان با شهدا که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مردمانی است که از خون خود گذشتند؛ شما هر جای دنیا که پای بگذارید می‌بینید یادمان و نماد سربازان گمنام برافراشته شده است که هدف از آن نگاهی به رشادت، شجاعت و جانفشانی افرادی که خود گذشتند تا کشوری را حفظ کنند.
وی افزود: دفاع مقدس ما علاوه بر حفظ قلمرو کشور و دفاع از حریم مردم ایران، به حفظ ارزش‌های معنوی این سرزمین کمک کرد و توانست دستاوردهای معنوی بسیاری را در این مرز و بوم نهادینه کند.
محمدی‌فر خاطرنشان کرد: هر ساله این روز را گرد هم می‌آییم که یادآوری کنیم، در طول سال به یاد شما هستیم و جانفشانی و خون شما را ارج نهاده و در راه شما گام برمی داریم.

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.