پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

23 Sep 2016
کد خبر : 3830159
تعداد بازدید : 188

آغاز سال تحصیلی جدید را به محضر همه استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز و ارجمند علی ­الخصوص دانشجویان جدیدالورود صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می­نمایم.

به نام خداوند جان و خرد

                                                               کزین برتر اندیشه برنگذرد

 آغاز سال تحصیلی جدید را به محضر همه استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز و ارجمند علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می­نمایم.

تقارن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت را به فال نیک گرفته، به روان پاک تمامی شهدای گلگون­ کفن و آزادمردان عرصه حماسه و ایثار درود می­ فرستیم. بی­ شک تلاش و فعالیت علمی و تعلیم و تربیت نسل جوان، خود سنگری ارزشمند است که باید مجاهدانه در نگهداری و پویایی آن با تمام وجود تلاش نمود.

«توسعه و پیشرفت علمی» کلید توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار در کشور است. دانشگاه بوعلی­ سینا با استعانت از حضرت حق تعالی و به همت والای اساتید پرتلاش و دانشجویان گرانقدر خود، توانسته است در راستای سیاست­های «دولت تدبیر و امید» حرکت پرشتاب علمی خود را با رشدی قابل قبول ادامه داده و جایگاه خوبی را در بین دانشگاه­ های جامع کشور به خود اختصاص دهد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ دانشگاه، امیدوارم در این سال که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده، به فضل الهی و با الهام از تعالیم ارزشمند اسلام عزیز و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، بتوانیم قدم­ های مؤثری را در جهت رشد و تعالی جایگاه واقعی دانشگاه و دانشگاهیان و پاسداری از حقوق، حرمت و کرامت دانشجویان عزیز برداریم.

از درگاه خداوند سبحان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید موفقیت روزافزون و سعادت و شادکامی آرزومندم.