کارکنان دانشگاه، قانونمند و شفاف با دانشجویان برخورد کنند

12 Dec 2016
کد خبر : 3827849
تعداد بازدید : 193

دکتر غلامی در جمع کارکنان دانشگاه: از همه همکاران گرامی که به دانشجویان خدمات ارائه می دهند می خواهم که قانونمند و شفاف با دانشجویان برخوردار کنند و در این ارتباط نقش تربیتی مثبتی را ایفا کنند.

دکتر غلامی در جمع کارکنان دانشگاه: از همه همکاران گرامی که به دانشجویان خدمات ارائه می دهند می خواهم که قانونمند و شفاف با دانشجویان برخوردار کنند و در این ارتباط نقش تربیتی مثبتی را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، سینا عصر روز یکشنبه، 21 آذر ماه، آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه بوعلی سینا، در نشستی صمیمانه با کارکنان محترم دانشگاه در سالن اجتماعات شهید چمران به گفتگو نشستند.

در این نشست، دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: با تلاش و زحمات مجموعه اجرایی دانشگاه بوعلی سینا، توانسته‌ایم شرایط خوب و مساعدی را در دانشگاه برقرار کنیم. وی افزود: در یک سازمان  جهت دست یابی به اهداف و آرمان های خود، باید همکاری و هماهنگی‌ های لازم بین اعضا به عمل آید، یک سازمان مانند کشتی است که هر یک از سرنشینان آن وظیفه‌ای در راستای هدایت آن بر عهده دارد و کوتاهی هریک در این امر، منجر به ایجاد اخلال آن خواهد شد. رئیس دانشگاه ادامه داد: این دانشگاه اکنون پس از گذشت بیش از 40 سال فعالیت در دوره‌ای قرار گرفته که تعداد دانشجویان آن کاهش یافته است و این نشان از کاهش جمعیت دانش آموزان و افزایش دانشگاه ها و  مراکز آموزش عالی است، در این میان دانشگاه هایی شانس جذب بیشر دانشجویان را دارند که خدمات بهتری ارائه دهند و استانداردهای لازم  را کسب کرده باشند، این نکته مجموعه عوامل اجرایی یک دانشگاه را نیز، تحت تأثیر قرار خواهد، لذا باید تلاش کنیم تا دانشگاه بوعلی سینا در تراز دانشگاه های سطح یک قرار گیرد و دانشجویان جهت تحصیل دراین دانشگاه مشتاق و راغب باشند. رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت بین المللی شدن دانشگاه گفت: با یاری خداوند و تلاش های اساتید و مجموعه اجرایی دانشگاه اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است هر چند باید تلاش خود را ادامه دهیم تا دانشگاه بوعلی سینا همچنان به عنوان یکی از مهمترین مراکز علمی کشور باقی بماند، که این کار تنها با فعالیت و کار مستمر عملی خواهد شد، ایشان همچنین اشاره داشتند که تجربیات و فناوری های جدید نیز باید به مجموعه اجرایی دانشگاه وارد شود و  دوره های آموزشی لازم برای این مجموعه جهت افزایش توان و  بهبود وضعیت دانشگاه طراحی و تدارک دیده شود. دکتر غلامی ادامه داد: از همه همکاران گرامی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به دانشجویان خدمات ارائه می دهند می خواهم که قانونمند و شفاف با دانشجویان برخورد کنند همچنین در این ارتباط نقش تربیتی مثبتی را ایفا کنند

در پایان این مراسم نیز تعدادی از همکارن به طرح سؤوالات، و پیشنهادات خود پرداخته و ریاست محترم دانشگاه نیز در پاسخ این سوالات مباحثی را بیان کردند.